Gamla fina 38:an

Här ligger S/Y Sofia II i hemmahamn. Före denna hade vi en Bavaria 32. Jag gillade båda. Gillar Bavaria för att de lyckats skapa bra ytor inne i båten. Sittbrunnen är också rymlig och fin. Och vår fina 38:a seglade fint. Tycker också att hon har fina linjer.